سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
عدنان فيحان الدليمي - استاندار بابل

حوزه/ مهندس عدنان فیحان موسی شری الدلیمی استاندار بابِل ضمن اعلام آمادگی استان بابل عراق برای افتتاح پروژه های جاده ای جدید برای تسهیل در روند جابه‌جایی زائران حسینی، گفت: شبانه روز برای رفع مشکلات و ارائه بهترین خدمات به زائرین حسینی تلاش می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، عدنان فیحان موسی شری الدلیمی استاندار بابل در گفت و گو با روزنامه الصباح عراق ضمن اعلام آمادگی استان بابل عراق برای افتتاح پروژه های جاده ای جدید برای تسهیل در روند جابه‌جایی زائران حسینی، گفت: شبانه روز برای رفع مشکلات و ارائه بهترین خدمات به زائرین حسینی تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: جهت تسریع در آماده سازی راه ها و معابر مورد استفاده زائرین، کارگروه هایی از ادارات، شهرداری ها و اداره برق ناحیه بابل تشکیل شده است که با همکاری با عتبه حسینی (ع) پروژه های مذکور در سریع ترین زمان ممکن به پایان برسد.

نماینده سابق پارلمان عراق با اشاره به اهمیت اربعین حسینی گفت: این پروژه شامل نظافت و پاک سازی معابر و راه ها، اجرای روکش و آسفالت جاده ها به همراه هرس و بازپیرایی درختان و نورپردازی معابر به منظور آماده سازی مناسب سازی راه ها و معابر برای زائران حسینی است.

مهندس عندنان فیحان الدلیمی اظهار داشت: شروع این پروژه از بزرگراه به سمت روستاهای مدرن «الحسوه و اللطیفیه» شروع، سپس به منطقه اسکندریه وارد شده، از منطقه «المسیّب» عبور کرده و در نهایت به کربلای حسینی منتهی می شود.

وی در پایان بر بسیج و تلاش تمام ادارات ذیربط برای تکمیل این ابر پروژه قبل از شروع سفر زائران اربعین به سمت کربلا تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha